Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2019 22:20 - СЕМЕЙСТВО
Автор: gane Категория: Други   
Прочетен: 501 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- СЕМЕЙСТВО. ======================= Някога жена ми поднасяше сутрешното ми кафе върху подноса с двете бижута, а аз го подпирах отдолу, ама подпирача вече се изкриви ! ==================================== Мъжът - мечта е мъж с весел нрав, който разсмива жена си дори когато ѝ изневерява със сестра ѝ или с любовница ================================= На Пешо жена му готви манджи богати на калций. Често ходи по комшийте за сол или пипер, а на Пешо му никнат рога от многото калций ================================= Само у нас майката успокоява плачещото бебе с: - "Няма, маме, няма, няма, няма !" Вероятно за да свикне с нямането още от малко. ========================================== Жено, айде да си верваме, оти ако не си верваме, требе да се дебнеме, а зафанеме ли да се дебнеме, нема начин да се не фанеме ! ======================================= На годежа, обърках кутийките и вместо пръстена подадах на моята тази с презервативите, а тя ми се разкрещя, че съм я изложил ! ==================================== АМАН ОТ ИЗБОРИ, БАСИ ! Снощи жена ми ми вика: - Избирай, или ще ми помагаш в къщната работа, или ще доведа мама да живее у нас ! ======================================= Пешо и любовникът на жена му се сприятелили и сега заедно си пият ракията,ходят на риба и на мач. А тя е бясна,че вече не я искат! ============================= РОДОПОРУГАТЕЛСТВО ли е ние, българите да кръщаваме децата си с неправославни и небългарски имена ? ================================== За калпавия секс не е виновен само мъжът, както за фалшивия звън на камбаната не е виновен клисарят ! ==================================== Мама е заета и тати взел децата от градина, нахранил ги, изкъпал и ги сложи да спят. Уморен си рекъл,и сега ако требе да ме ебат! ================================ Мъж, орисан да има красива жена до себе си е орисан и да понесе разоча, което тя носи или оставя след себе си ! ===================================== Това съпругът, е голяма досада! Не стига, че му раждам децата, готвя, пера, чистя, ами трябва и да правя секс и то с него,. Баси нахала !=================================== Никога в живота си не съм бил женен толкова дълго време, а тия бюрократи от НОИ нищо не ми признаха ! ====================================== Тя се кълне, че обича мъжът си и че държи на семейството. Изневери му и гузно заобяснява, че било от любопитство, а не от любов ! ====================================== Сънувах, че сме голи с комшийката и тъкмо да...опа, "Прекъсваме за реклама"! Събудих се, а жена ми сумти нещо на сън и се хили! =========================================== Снощи пийнах яко, тока спря и правихме див секс с жената.Ама защо днес балдъзата ухае на дезодоранта на жената и ме гледа странно? ======================================== Балдъзата подучила жена ми сутрин да ме буди със свирка и тая моята щеше да ми спука тъпанчетата одеве! Ама, яка майна отнесе ! =============================================== Признавам, на любовницата си мога да се оплача от жена ми, но на жена ми не смея да кажа нито добра, нито лоша дума за любовницата ======================================== Тя: - Простако, разбрах, че ми изневеряваш! Събирам си нещата и отивам при Пешо от третия етаж. Цяла г одина се крием, ама вече не! ======================================== Ще има ли възмездие свише за нас, човеците, на кои"греховната" полигамия не ни е чужда, както преди, така и след брака ? ===================================== С жена ми сме идеална семейна двойка и в секса - тя успешно имитира оргазъм, а аз ерекция ! ================================ - Миче, аз не мога нито да пея, нито да свиря, а моя Пешо иска да му свиря на 50-годишнината, иначе щял да ме смени за 2 по 25 ! ========================================== Обичам тъмна и студена бира - тъмна, като миналото на жена ми и студена, като тъщата ми към мен ! =============================== А па у нашенско от време оно се знае дека на ергените им викаме "чукаче", а на момите "чекаче" ! А па сега . . . ==================================== ЧОВЕК И ДОБРЕ ДА ЖИВЕЕ, ПА СГЛУПИ ТА СЕ ОЖЕНИ ! ТАКА Е, КАТО НЕКОЯ ФУСТА МУ ВЗЕМЕ АКЪЛА, А ТОЙ НЕ СИ ГО ВЪРНЕ НА ВРЕМЕ ! ================================== - Пешо, на Марс дали има живот, а ?- Кви ги дрънкаш ма, то тука нема живот, та там ли че има Бахти живото ! ======================================= Изневеряващата съпруга, тепегьоз-парантия ли е, баш гювендия ли е или е най-обикновена ку*ва ? ================================== Прияло ми се е манджа с гъби, ама не смея да кажа на жената и тъщата да я сготвят. Довечера ще рискувам, та за всеки случай сбогом ====================================== Сексвибраторът ще промени ли фигурата на класическият семеен триъгълник в четириъгълник или само ще замести съпругът или любовника ? ======================================= Преди сключването на брак, трябва ли да има задължително условие, годеникът да е виждал годеницата си поне веднъж гола и без грим? ========================================= Преди 30 години съжалих една жена, че ходела сама на почивка и се ожених за нея. От тогава не ходи на почивка. ============================================ Някога напивахме жените за да ги вкараме в леглото. Сега пак ги напиваме, ама да излязат от FASEBOОК, че да ги вкараме в леглото ! ====================================== - Мило, докторът каза, че имам цици като на млада жена. - А каза ли нещо за дъртия ти задник? - Не мило, за теб нищо не каза. ======================================== Разбрах, че жена ми много ме обича, нощес в съня си нежно ме наричаше - "Ох, Любе, ох Любенце, ох Любомире...", а аз съм си Пешо ===================================== Как да кажа на моя, че едва на фирменото парти разбрах колко малко ми е трябвало за да бъда щастлива, само още някакви си 4-5 см! ====================================== - Скъпи, защо вече не ми подаряваш неща, от които да се чувствам сякаш, че летя ? Подарих ѝ метла с дръжка ! ========================================= - Пияницо, ще умреш от това пиене, бе ! - Млъкни ма, на некролозите пише "от роднините, приятелите и съпругата", а не от пиене! ===================================== Жена ми пак замина с шефа си на фирм. парти, тимбилдинг, спа и аз останах сам с балдъзата! Ужас! Тя не знае да играе табла! ======================================== Ако жената след секса не е засмяна, значи ли, че някой вече е за смяна ? ======================================== Когато закъсняваш за вкъщи, дано не ти се е случило това, за което си мислят родителите ти, а това, за което си мисли жена ти ! ==================================== Бракът е като лотарийно билетче - дали си спечелил или не, разбираш чак когато животът те е изтъркал ! ==================================== - А бе, жена ти нали се казва Аналфабетина-Красилвания, оти и викаш Пепи ? - Е те така те, за набърже - Пепи, от пепелянка ! ================================== РОДОПОРУГАТЕЛСТВО ЛИ Е, ЧЕ КРЪЩАВАМЕ ОТРОЧЕТАТА СИ С НЕБЪЛГАРСКИ ИМЕНА ? ================================= Какво е мнението на жените и на мъжете за необвързващия, доброволен секс преди брака? А за също такъв секс след брака ? ===================================== - Пияницо, виж се, бе ! Детето те гледа ! Омръзна ми от тебе ! - Стига си ма, ако пък искаш да знаеш, детето не е от тебе! ============================================ Умната съпруга винаги знае кога и как, без подсещане от него, да се приведе във вид удобен за ползване по предназначение ! ========================================== Съпруже мой, мили и скъпи, ако за миг дори по между ни покоят настъпи, да знаеш, че сме станали тъпи, ама от най-тъпите тъпи ! =========================================== Завистта на приятелите ти, че имаш красива жена има материално изражение - "Рогата на Рудолф", като подарък за теб от нея и тях ! =========================================== Уютен дом е този, в който тя си ходи неглиже из него, разкопчана, без сутиен, прическа и грим, а той разгащен, по потник и слипове ======================================= Умната съпруга сутрин винаги изпраща мъжа си с пълен корем и празни то*ки, а вечер го посреща с това, което най-обича ! ============================================ Пичове, айде да не отлагаме днешната си работа за утре, та поне да сме им първи за деня, че природата празни простр не търпи ============================================= Защо съпругите ни полагат много повече усилия да изглеждат добре когато излизат навън, вместо да изглеждат добре у дома пред нас? =========================================== Защо когато ядосам жена ми, тя започва да си мърмори, че черен тоалет щял много да и отива ? Черния цвят ли е моден този сезон ? ============================================= Написах: "Жена ми ми изневери..." и получих над 100 "Харесва" все от дами! Но, защо ли на дамите им хареса изневярата на жена ми ? ============================================ - Жена, казват, че малко му трябва на човек, за да е щастлив ! Тя мърмори:е как с малкото ти нещо ще бъда щастлива бе ========================================= Той:- Ако ми беше по-голям с още 1-2 см щях да съм крал! Тя:Ако ти беше по-малък с 1-2 см щеше да си кралица =========================================== Ден IАло,отвлякохме жена ти,дай 100хле и ще ти я върнем Ден II - Ало, ела си я вземи бе, ще ти дадем 100000 лева ! ============================================== Казах:"Скъпа, ти си жената №1 в живота ми. Бившите ми са твои бледи сенки"И трети ден обяснявам колко,какви и кои са тези сенки. ============================================= Дали да призная на жена ми, че е единствената в живота ми истински желана от мен жена и, че бившите ми са нейни бледи сенки ? =========================================== - Жено, не те ли дразни тая мърлява тенджера? Виж как я излъсках с шкурка и сега е като нова! - Неее бе, тя е тефл ========================================== Жените са неблагодарни същества ! От дълго време гледам, че моята използва един мърляв тиган, не издържах и взех една шкурка и го излъсках целия - сега блести като нов. Утре почвам и тенджерите. Но вместо благодарност, цяла вечер слушах крясъците на жена ми, че съм бил съсипал любимия и тиган, понеже бил тефлонов ! Айде де, жени ! Капризи ! Нема угодия !


Тагове:   семейство,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gane
Категория: Други
Прочетен: 209233
Постинги: 187
Коментари: 46
Гласове: 57
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930