Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2017 09:09 - СМЕШКИ И ВИЦОВЕ ПО НЕТА - 6
Автор: gane Категория: Други   
Прочетен: 483 Коментари: 0 Гласове:
1




          СМЕШКИ И ВИЦОВЕ ПО НЕТА - 6
===================================================

ТЪРПЯ ВСИЧКИ СТРАННОСТИ НА ТЪЩАТА, НО ЧЕ СИ РЕШИ КРАКАТА ПРЕД ОГЛЕДАЛОТО, НЕ МОГА !
==================================================================

РЪЧЕНИЦА (7/8)
Нане Иване, ко и туй нящо, изотзаде що ма фащаш ?

Нане Иване, ко и туй нящо, бели поли що ми мащаш ?

Нане Иване, ко и туй нящо, де га вадиш из тез гащи ?

Нане Иване, ко и туй нящо, де ми мяза на онуй нящо ?
===================================================================

ПОДАРЪКА ЗА РОЖДЕННИЯ МИ ДЕН !?!
===================================================
На рожденния ми ден, вечерта, тока загасна и гостите си тръгнаха. Жена ми отиде горе с децата да ги слага да спят а аз се отпуснах блажено на дивана с намерение да дочакам късния филм. На другия край на дивана с подгънати колена под себе си седеше тъщата и внимавах да не я сритам ако се изпъна целия. Без друго отношенията по между ни са хладни. Както си отпивах от хубавото вино и слушах транзисторчето така неусетно съм заспал. По някое време в полусън усещам ласките на жена ми и уханието на дезодоранта и а голите и гърди милваха лицето ми. Помислих си, милата, какъв хубав подарък ми е измислила, а тя от време на време шепнеше "Благодаря ти . . . , благодаря ти . . . "
Събудих се от уханието на горещо кафе и видях тъщата да ми носи препълнена чиния с палачинки и седна на крайчеца на дивана, със съучастническа усмивка вдигна боксерките ми от пода и прошепна "Благодаря ти . . . благодаря ти . . . ", а аз продължавах да се чудя, защо ли се е напръскала тая с дезодоранта на жена ми . . . , защо ли е толкова любезна ? После ще питам жена ми . . .
=============================================================

"АХМАК" - ТОВА СЪКРАТЕНОТО НАИМЕНОВАНИЕ НА МАКЕДОНИСТ - СЪРБОМАН ЛИ Е ?
=====================================================================

ХОРА, ХАЙДЕ КАТО ХОРАТА ДА СМЕ ХОРА И С ДРУГИТЕ ХОРА ! НАЛИ И ТЕ СА ХОРА
====================================================================
 






Тагове:   виц,   смях,   смешки,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gane
Категория: Други
Прочетен: 208603
Постинги: 187
Коментари: 46
Гласове: 57
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930