Постинг
01.01.2015 01:00 -
СТОЛИЧНОТО МЕТРО
Здравейте,
При сегашната схема на метролинийте в столичният метрополитен, пътуващият по
единият метродиаметър, ако желае да се прехвърл в другият метродиаметър, трябва
задължително да отиде до централната метростанция "Сердика" и там да извърши пре-
качването. Това предполага струпването на много хора в тази станция.
След въвеждането в експлоатация на третият метродиаметър, стълпотворението
на още повече хора ще бъде по-голямо, което ще доведе до значителен дисконфорт
на хората ползващи метрото. За да се елиминира този негативен фактор, предлагам
успоредно със строителството на третият метродиаметър да се строи и околовръстна,
кръгова метролиния - пръстен. Известно е, че преди около век, инж. Мусман е предви-
дил и решил подобен траспортен проблем на столицата, действуващ и до днес.
Оправданието, че няма пари не се използва от сериозните хора.
Поздрави ! Г. Ганчев
При сегашната схема на метролинийте в столичният метрополитен, пътуващият по
единият метродиаметър, ако желае да се прехвърл в другият метродиаметър, трябва
задължително да отиде до централната метростанция "Сердика" и там да извърши пре-
качването. Това предполага струпването на много хора в тази станция.
След въвеждането в експлоатация на третият метродиаметър, стълпотворението
на още повече хора ще бъде по-голямо, което ще доведе до значителен дисконфорт
на хората ползващи метрото. За да се елиминира този негативен фактор, предлагам
успоредно със строителството на третият метродиаметър да се строи и околовръстна,
кръгова метролиния - пръстен. Известно е, че преди около век, инж. Мусман е предви-
дил и решил подобен траспортен проблем на столицата, действуващ и до днес.
Оправданието, че няма пари не се използва от сериозните хора.
Поздрави ! Г. Ганчев
Няма коментари